Bara säg alltid ja

Saknar du mig ibland?

Du vet så där mycket så att det känns som om halva jag är försvunnen borttappad och mitt i kroppen en tomhet som ett stort svart hål som inget kan fylla förutom ett livstecken från dig ett meddelande en rad en låt

Längtar du efter mig ibland?

Du vet så där mycket så att det är svårt att få luft och andetagen bråkar när de ska in och ut och in och ut och händerna griper efter något att krama hårt hårt och fjärilarna fladdrar runt i magen utan slut

Vill du ha mig ibland?

Du vet så där mycket så att benen känns tunga och armarna domnar och hela varandet koncentreras till den där punkten längst in i kroppen där allt exploderar som fyrverkerier i alla regnbågens färger

Säg ja.
Säg ja.

Bara säg alltid ja.

Kommentera

